Coș

0 produse 0,00 RON

My Cart -

0 produse

Nu există produse pentru filtrul selectat.

Categorii

Condițiile de returnare

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

 
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

 

Rambursarea sumei achitate

 
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării Romoffice Grup S.R.L de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
Romoffice Grup S.R.L va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Romoffice Grup SRL nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.

 

La returnarea parțiala a comenzii la care s-a aplicat o reducere, clientul va pierde reducerea pentru întreaga comandă. Clientului i se vor restitui banii pentru prețul produselor returnate minus valoarea reducerii aplicată pentru întreaga comandă.
Suma inapoiată nu include cheltuielile de transport.

Cheltuielile de transport, dacă este cazul, sunt suportate de către societatea noastră.



ATENTIE! 
Nu primim coletele pentru schimb de produse sau de retur a căror plată de transport nu a fost efectuată de către expeditor! 
Nu primim colete cu ramburs! 
Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către PapetarieOffice.ro.