Nu există produse pentru filtrul selectat.
Intrebari Frecvente
Preturile afisate pe PapetarieOffice.ro sunt cele finale?
Da. Preturile afisate pentru fiecare produs sunt cele finale si includ TVA.
Cum platesc?
*Plata la livrare (ramburs)
Contravaloarea comenzii se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului. Livrarea se efectueaza in 24-48 ore.
*Plata cu cardul prin mobilPay
Daca doresti sa achiti contravaloarea produselor comandate prin card online, imediat dupa finalizarea comenzii esti redirectionat in pagina platformei de plata online, a partenerilor nostri NETOPIA mobilPay, pentru a selecta tipul de card folosit si a finaliza plata. Produsele iti vor fi expediate dupa ce se emite dovada faptului ca tranzactia a fost reusita.
Pentru plata cu cardul beneficiezi de o reducere de 10%.
*Plata cu cardul prin mobilPay in RATE - prin intermediul companiei specializate in plati online mobilPay achiti contravaloarea produselor comandate prin card online, si astfel beneficiezi de o tranzactie sigura si eficienta, fara costuri suplimentare. In situatia in care ai un card emis de Credit Europe Bank (card Avantaj), de Garanti Bank sau de Banca Transilvania si doresti sa platesti in rate, PapetarieOffice.ro iti ofera posibilitatea de a plati contravaloarea produselor achizitionate in rate egale fara dobanda, pana la 12 rate. Procesul este simplu: dupa ce ai bifat "plata online cu cardul" si ai finalizat comanda, vei fi redirectionat spre serverul procesatorului de plati MobilPay, unde dupa introducerea datelor vei putea selecta plata in rate.
Pentru plata cu cardul beneficiezi de o reducere de 10%.
*Plata prin Internet banking
Pentru a debloca imediat produsele spre livrare, va rugam sa ne trimiteti o dovada a platii. De cele mai multe ori puteti salva tranzactia curenta intr-un format PDF. Imediat ce vom primi pe mail confirmarea platii curierul va livra comanda la dumneavoastra.
*Plata prin transfer bancar
Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent in colet. Comanda va fi procesata dupa ce primim confirmarea transferului bancar insotit de stampila bancii pe email sau dupa ce avem confirmarea platii din partea bancii noastre. Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare.
Cum cumpar?
Pentru plasarea unei comenzi este necesara inregistrarea pe site. Comanda se poate realiza in urmatoarele feluri:
*Prin parcurgerea si completarea formularului de comanda de pe site. Alege produsul si cantitatea dorita apoi apasa butonul "Adauga in cos". Daca esti inregistrat pe site, tot ce trebuie sa faci este sa introduci adresa de e-mail si parola, apoi sa finalizezi comanda.
*Prin contact telefonic – 0722.222.582 - de luni pana vineri in intervalul 09:00-17:00.
*Prin e-mail la adresa office@romofficegrup.ro . In mail se precizeaza numele produselor (sau linkurile), cantitatea dorita, numele si prenumele, adresa de livrare si numarul de telefon.
Care este taxa de transport?
Costul de livrare este de 10 lei pentru Bucuresti, respectiv 15 lei pentru provincie.
Care este timpul de livrare?
Livrarea produselor se efectueaza prin intermediul serviciilor de curierat rapid, timpul mediu de livrare este de 24 de ore si maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii; acesta poate varia in functie de ora la care a fost plasata comanda si ora la care coletul este preluat de catre curierul rapid. Pentru comenzile inregistrate pana in ora 16.00, de luni pana vineri, ridicarea coletului de catre curier se va face in aceeasi zi. Pentru comenzile primite dupa ora 16.00 ridicarea coletului de catre curier se va face in aceeasi zi sau a doua zi lucratoare. PapetarieOffice.ro nu este responsabil pentru intarzierile de livrare cauzate de factori terti, transportul fiind un serviciu independent de compania noastra.
Cum returnez un produs?
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Cheltuielile de transport, daca este cazul, sunt suportate de catre societatea noastra.
PapetarieOffice.ro nu comercializeaza produse cu defecte. Totusi, pot exista situatii exceptionale in care, cauze independente de PapetarieOffice.ro – spre exemplu, transportul in conditii nefavorabile - pot duce la livrarea unor produse cu defecte, PapetarieOffice.ro va hotari, in functie de situatie, daca produsele defecte vor fi inlocuite gratuit sau nu.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la: office@romofficegrup.ro .
Care este politica de garantie?
Pentru orice solicitare legata de garantia produselor comercializate de S.C. Romoffice Grup S.R.L. ne puteti contacta telefonic la numarul 0722.222.582.
Accesoriile pentru telefoane sau tablete (huse, folii de protectie, cabluri de date, incarcatoare) comercializate de S.C. Romoffice Grup S.R.L. beneficiaza de garantie 6 luni.
Produsele de folosinta indelungata beneficiaza, conform legislatiei in vigoare, de 24 de luni garantie.
Uzura huselor si a foliilor de protectie pentru telefoane sau tablete nu face obiectul garantiei! De asemenea, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, fortari ale elementelor componente, manevrare necorespunzatoare, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.
Toate solicitarile privind lipsa de conformitate se vor rezolva in maxim 15 zile din momentul in care produsul ajunge la sediul nostru. In cazul in care este necesara inlocuirea produsului, S.C. Romoffice Grup S.R.L. o va face cu acelasi model sau datorita variatiei stocurilor cu un model similar cu aceeasi valoare.
In cazul produselor ce fac obiectul garantiei, costurile de transport aferente solutionarii problemei aparute vor fi suportate de catre S.C. Romoffice Grup S.R.L..
Cum caut un anumit produs in magazin?
In casuta "Cauta in magazin", situata in dreapta paginii PapetarieOffice.ro, scrie cuvintele cheie cautate si se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Cum comand daca sunt persoana juridica?
In cazul in care doresti ca facturarea sa se faca pe firma te rugam sa ne comunici codul unic de inregistrare (CUI), si numarul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului (J).
Pot modifica o comanda deja lansata?
Da. In cazul in care deja ai plasat o comanda si doresti sa o modifici, te rugam sa ne contactezi pe adresa de e-mail office@romofficegrup.ro sau la numarul nostru de telefon 0722.222.582 si sa ne comunici modificarile dorite.
Pot amana expedierea coletului?
Da. In cazul in care doresti ca expedierea produselor sa se efectueze intr-o zi anume, tot ce trebuie sa faci este sa ne comunici cand doresti sa-ti fie livrat coletul.
PapetarieOffice.ro are oferte speciale sau reduceri de pret?
Periodic, PapetarieOffice.ro va dispune de o serie de oferte si reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate clientilor fideli sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul PapetarieOffice.ro. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.
Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere PapetarieOffice va poate oferi mai multe tipuri de reducere: reduceri procentuale din valoarea comenzii (ex: reducere de 5%), reduceri fixe din valoarea comenzii (ex: reducere de 15 de lei), transport gratuit, etc. Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonatilor la newsletter-ul PapetarieOffice.ro. Deci, cea mai sigura metoda pentru a putea intra in posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul PapetarieOffice.ro.
Cum se foloseste un cupon de reducere?
In partea de jos, in mijlocul paginii "Cos de cumparaturi" gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere si apoi apasati butonul "foloseste cupon". Reducerea se va aplica imediat. Apoi finalizati comanda apasand butonul "spre finalizarea comenzii" si parcurgeti toti pasii necesari pana la afisarea facturii proforme.
PapetarieOffice.ro ofera suport live?
Da. Oferim suport live telefonic (la 0722.222.582) de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:00 sau prin e-mail (office@romofficegrup.ro).
Ce este newsletter-ul PapetarieOffice.ro ?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii nostri. Newsletter-ul PapetarieOffice.ro este un e-mail trimis de regula saptamanal, care informeaza abonatii despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.